intro aku empunya pineapple cheese.

August 08, 2017




Aku. Aku akan membahasakan diri aku 'aku'. 
Senang dan mudah.28 tahun dahulu, Aku dilahirkan di Kuching, Sarawak.

Aku seorang anak perempuan sulung dari 5 adik beradik. 
Aku bukanlah diploma holder, apatah lagi degree holder
Tiada istilah Graduasi buat diriku. 
Belajar hanya cukup2 makan.

Menulis blog, journal satu2nya hobi aku. 
Selain marathon cerita drama korea. 
di blog ini, banyak ingin ku taip untuk dijadikan cerita.



Kenapa pineapple cheese 1910? Pernah makan piza tak? 
Sedap dan very juicy dengan buah nanas yang ada. 
Walaupun masam tapi kenikmatan untuk meneruskan kunyahan 
memang ditelan dengan penuh kepuasan.
Kenapa 1910? 
Itu adalah hari aku berhempas pulas menahan sakit 
untuk melahirkan zuriat untuk suamiku di dunia. 

Namun aku masih berfikir fikir, sesuai atau tidak jalan ceritanya. 
Ada atau tidak pembacanya.


Terima kasih pada readers, walaupun baru 10 follower pada masa ni,
aku hargai tiap follower yang ada.

You Might Also Like

3 comments

  1. Keep writing sis. InshaAllah ada yang baca. hehe. Wish you all the best!

    ReplyDelete
  2. In Sha Allah ada.
    Kalaulah tiada pun anggaplah diary bergambar untuk kenangan di masa depan.
    Okay kita gang Mrs. A pun suka layan KDrama.

    ReplyDelete
  3. I wish you all the best sis <3

    ReplyDelete

footprint

Blog Archive