manusia kepala batu

August 10, 2017

Hello readers. Apa yang kau paham dengan "kepala batu"?

Kepala batu bagi aku, degil nak mati. Bengkeng kata orang Sarawak. Aku jumpa seorang manusia kepala batu ni. Serius guwe cakap, dia punya keras tu perggghh kalau kau takde education tinggi, takyah ko nak cakap dengan dia. Dia takdenye nak percaye dengan kau.

Yang buat aku bengang, bila aku nasihat baik baik, dia buat nasihat aku macam air tau! Air yang dekat daun keladi tu. Sangkut pun tarak bhaii. Dahtu, dengan hati aku yang ada sedikit kewanitaan ni, aku kecik hati.

Dah aku kecik hati, dia boleh pulak bawak muka blur n tanya lagi itu ini. Dalam otak aku, kalau nak mintak nasihat tapi nasihat aku tu tak digunapakai 1% sekalipun buat ape nak tanye. Kan?

Terjentik hati aku ni, taknak bagi muka 100% dengan dia ni. Tapi dengan kelembutan hati guwe yang rock ni, tetap jugak aku nasihat dia walaupun aku makan hati lepastu.

Apa pandangan warga KRT tentang masalah ni?
( soalan macam masalah rumah tangga kat fesbuk tu) hahahaahaha!

K. Chow.
Doakan aku kental.
Menghadapi spesis ni. Hari demi hari.



You Might Also Like

0 comments

footprint

Blog Archive